Търговски Център Европа
“Търговски Център Европа” е напълно изграден многофункционален комплекс, състоящ се от 16 сгради, разположен на територия от 70 декара.
Комплексът е уникално средоточие на офис и складови площи в една сграда, с възможност за топла връзка между тях, с общи комуникации, вътрешни оптични връзки и видео наблюдение.
Сградите в “Търговски Център Европа” разполагат с комфортни офиси, подходящи за работа складове, съоръжени с удобни за товаро-разтоварни дейности рампи, шоуруми и ресторанти.
“Търговски Център Европа” разполага с паркинг от 1200 паркоместа за леки коли и микробуси, което го прави едно от малкото места в София с напълно достъпно паркиране.
Входът с МПС в комплекса се осъществява през уникална безконтактна система за достъп.
Сградите в “Търговски Център Европа” са изградени в различни периоди, като в строителството им са вложени най-добрите и екологично чисти материали за своето време. Те са с различни функции, разнообразна архитектура и представителност. Целта на всяка от тях е да бъде в максимална услуга и да създава удобство на своите ползватели.
Съществуват три периода на изграждане на отделните сгради в комплекса:
- Първи етап: 1995 – 2000 – В този период са построени сградите, които днес фигурират под номера 10, 14, 3, 4 и 5. Сграда 14 е построена тогава конкретно за нуждите на верига за бяла и черна техника. Сграда 10 (складовата част) е построена за конкретен наемател в този период – „Шенкер България”;
- Втори етап: 2001 – 2003г. В този период са построени сградите с номера 2, 9 и 12;
- Трети етап: 2006 – 2010г. С построяването на сгради 6, 7, 11 (ресторант) и 15, Търговски Център Европа придобива качествено нов облик. Сграда 15 става „Сграда на годината” за 2011г. в категория „Многофункционални сгради и комплекси”, както и първата BREEAMсертифицирана сграда в България.
- Четвърти етап: След 2016г. Откриване на най-модерната и голяма сграда – Сграда 1 в рамките на комплекса, която съчетава в себе си офиси, Спортен център, шоуруми, аптека, химическо чистене, хранителен магазин, банкови клонове, складове и заведение на два етажа с лятна градина. Сграда 1 е сертифицирана по BREEAM с резултат Excellent – 4 звезди.
Озеленените зони за отдих между сградите са създадени, за да допринесат за уюта и хармонията на наемателите в забързания работен ден.
Мениджмънтът на комплекса дава цялата си енергия, за да се превърне “Търговски Център Европа” в „Дом за Вашия бизнес” – оазис на спокойна работна среда, в комбинация със зони за релакс, комфортни ресторанти, спортен център, много зелени площи и допълнителни услуги.
Нашите наематели развиват бизнес основно в следните сфери:
- Логистика и спедиция
- Търговия на бързооборотни стоки
- IT сектор
- Фармация
- Аутсорсинг
Профилът на клиентите ни е:
- Средни и големи търговци на бързооборотни стоки с персонал между 30 – 100 служители.
- Компании занимаващи се с намиране на технически решения в IT сектора, както и R&D отдели, занимаващи се с иновации в автомобилостроенето и телевизионното излъчване.
- BPO индустрия.
- Средни и големи спедитори и логистични компании, обслужващи трите направления: сухопътен, въздушен и морски транспорт.
“Търговски Център Европа” има стратегическа локация, намира се на ъгъла на бул. “Искърско шосе” и бул. “Христофор Колумб”, граничейки с бул.”Брюксел” и в непосредствена близост до аерогара ”София”.
Само на 15 минути от центъра на София, с бързи и удобни пътни връзки с “Цариградско шосе” и “Ботевградско шосе”, водещи към автомагистрали “Тракия” и “Хемус, водещи както до морските пристанища на страната, така и до най-големите градове в региона: Истанбул и Букурещ.
С изграждането на лъча на метрото,свързващ центъра на София с Аерогарата, комплексът се намира в непосредствена близост до метростанция №21 на бул. „Искърско шосе”.
Трите инвестиционни компании в комплекса са изцяло български инвеститори с добра репутация и уважение в своите браншове. Те присъстват ежедневно в живота на “Търговски Център Европа”, тъй като техните офиси и складове също са разположени тук и следват общата визия и цел, така че “Търговски Център Европа” се превръща в разпознаваема марка в национален и европейски мащаб. За постигане на тази цел Мениджмънтът следва строга рекламна и ПР политика, регламентирани от дългосрочната Маркетингова стратегия, изработена от мениджъра „маркетинг и отдаване под наем”.